REGULAMIN POBYTU NA TERENIE APARTAMENTY GLIWICE STAROMIEJSKA 65
ZARZĄDZANE PRZEZ AMAKS GABRIELA SZCZEPANIAK OGRODOWA 28, 44-164 KLESZCZÓW
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
-
- AMAKS – AMAKS GABRIELA SZCZEPANIAK, zarządca nieruchomości położonej w Gliwicach przy ul. Staromiejskiej 65;
- Menager apartamentów – osoba odpowiedzialna za obsługę rezerwacji Apartamentów, będąca osobą właściwą do kontaktu podczas pobytu w Apartamencie oraz w sprawach rezerwacji;
- Apartament – jeden z czterech lokali położonych w budynku przy ul. Staromiejskiej 65 w Gliwicach przeznaczony na krótko- lub długoterminowy wynajem;
- Obiekt – budynek położony w Gliwicach przy ul. Staromiejskiej 65, w którym znajdują się cztery Apartamenty;
- Gość – osoba, która dokonała rezerwacji co najmniej jednego Apartamentu, a także inne osoby przebywające w Apartamentach na podstawie rezerwacji.
- Apartamenty wynajmowane są na doby.
- Doba pobytu w Apartamencie trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
- Gość zobowiązany jest wykorzystywać Apartament jedynie na cele mieszkalne. Zabronione jest urządzanie imprez w Apartamentach.
- Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 7:00.
- Przy Obiekcie znajduje się monitorowany, niestrzeżony parking do użytku gości.
- Rezerwacji można dokonać poprzez booking.com, poprzez stronę internetową staromiejska65.pl lub telefonicznie +48 509 019 001. Warunkiem rezerwacji Apartamentu w wybranym terminie jest przedpłata w pełnej wysokości na rachunek bankowy AMAKS. Dane do przelewu:
Numer konta: PL 43 1050 1298 1000 0097 1357 7618
Kod BIC SWIFT: INGBPLPW
- Dostęp do Apartamentów jest możliwy 24 h na dobę za pomocą kodów dostępu. Kody dostępu do Apartamentów zostają przesłane po uiszczeniu płatności na maila Gościa podanego w rezerwacji oraz w miarę możliwości również na jego telefon komórkowy. W razie problemu z wejściem do Apartamentu należy dzwonić pod numer menagera apartamentów: +48 509 019 001. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone mu kody dostępu do Apartamentu.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany przy rezerwacji, Gość powinien zgłosić menagerowi apartamentu z wyprzedzeniem. Prośby te będą uwzględniane w miarę możliwości i obłożenia Obiektu. Przedłużenie pobytu może być objęte dodatkową opłatą.
- Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (poprzez SMS na numer +48 509 019 001 lub wiadomość email na adres info@staromiejska65.pl co do stanu technicznego w dniu zameldowania do Apartamentu, równoznaczne jest z tym, że Apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, zostały oddane do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
- Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w Apartamencie lub jego wyposażeniu oraz w częściach wspólnych Obiektu, jak i w sąsiadujących Apartamentach, nie wynikające z normalnego użytkowania Apartamentu, wyrządzone przez Gościa, osoby przebywające z nim w Apartamencie oraz osoby, za które ponosi odpowiedzialność. Gość zobowiązany jest do poinformowania AMAKS lub menagera apartamentów o wszelkich usterkach, zniszczeniach i wyrządzonych szkodach. Jeśli została pobrana kaucja, o której mowa w pkt 13 poniżej, szkody te zostaną w pierwszej kolejności pokryte z kaucji.
- Tytułem zabezpieczenia wykonania zobowiązania, o którym mowa w pkt 12 powyżej, AMAKS może pobrać od Gościa, podczas wydawania kodów dostępu do lokalu, kaucję w wysokości do 400 zł (gotówką, poprzez zabezpieczenie na booking.com, kartą, przelewem). Kaucja, o której mowa, podlega zwolnieniu w ciągu 7 dni po opuszczeniu Apartamentu, po potrąceniu równowartości ewentualnych szkód oraz innych opłat naliczonych w związku z naruszeniem niniejszego regulaminu.
- Potrącenia należności AMAKS z kaucji nie pozbawia go prawa do dochodzenia roszczeń z tytułu poniesionych szkód, których wartość przewyższa pobraną kaucję.
- AMAKS zastrzega sobie prawo do obciążenia karty Gościa kwotą odpowiadającą równowartości poniesionej szkody.
- Gość za zgodą AMAKS może przenieść wszelkie prawa i obowiązki wynikające z zawartej umowy na osobę trzecią, pod warunkiem przejęcia przez tą osobę wszelkich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy.
- Większe niż normalne zużycie ręczników, tj. skutkujące ich zniszczeniem, obciążane jest dodatkową zryczałtowaną opłatą w wysokości 40 zł za sztukę.
- Liczba osób mających przebywać w Apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeżeli ilość osób okaże się większa niż podana przy rezerwacji gość zobowiązuje się zapłacić karę umowną w wysokości 300 zł za każdą dodatkową osobę za dobę.
- Przebywanie w Apartamencie zwierząt jest niedozwolone. Złamanie tego zakazu skutkuje karą umowną w wysokości 300 zł za każdą zarezerwowaną przez Gościa dobę (chyba, że ustalono inaczej w formie pisemnej).
- W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i innych używek. W przypadku złamania tego zakazu AMAKS obciążą Gościa kwotą w wysokości 500 zł za wywabianie zapachu.
- Gość zobowiązany jest do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, utrzymywania wynajętego Apartamentu w należytym stanie oraz zachowania czystości w Apartamencie, w obrębie Obiektu jak i wokół niego.
- AMAKS zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, jak i też zerwania rezerwacji (anulowania pobytu), bez możliwości refundacji opłaty za pobyt, który:
- nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości;
- jest agresywny lub wulgarny w stosunku do przedstawicieli AMAKS;
- odmawia dokonania zapłaty za pobyt lub pokrycia innych obowiązkowych opłat;
- odmawia dokonania preautoryzacji na karcie lub wpłaty kaucji;
- udostępnia Apartament większej ilości osób niż wynika to z rezerwacji;
- zakłóca ciszę nocną na terenie Obiektu lub organizuje w nim imprezy;
- wyrządza szkody w Obiekcie;
- powoduje zagrożenie dla bezpieczeństwa Gości Apartamentów.
- Przedstawiciel AMAKS ma prawo bez zezwolenia Gościa wchodzić do wynajętego Apartamentu w przypadku usprawiedliwionego podejrzenia zagrożenia dla bezpieczeństwa Gości lub mienia, zakłócania ciszy na terenie Apartamentów lub w przypadku rażącego niestosowania się Gości do niniejszego regulaminu.
- Jeżeli w skutek zakłócania przez Gości porządku przedstawiciel AMAKS lub Menager apartamentu zostanie wezwany do Obiektu lub dojdzie do interwencji służb takich jak Straż Miejska lub Policja, AMAKS uprawniony będzie nie tylko do natychmiastowego rozwiązania umowy (anulowania pobytu) z winy Gościa, ale również do obciążenia go karą w wysokości 1000 zł.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od AMAKS (w tym w związku ze złamaniem przez Gościa zasad niniejszego regulaminu) nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
- W dniu wyjazdu Gość zobowiązany jest udostępnić AMAKS wynajmowany Apartament w celu skontrolowania jego stanu.
- AMAKS zastrzega sobie prawo, w przypadkach nagłych usterek lub innych zdarzeń losowych, do skrócenia rezerwacji i zwrotu środków za niewykorzystane noclegi.
- Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Sądem właściwym dla rozwiązywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla AMAKS.
- Osobami reprezentującymi AMAKS jest przede wszystkim menager Apartamentów lub inna upoważniona osoba. Tożsamość osób można potwierdzić pod numerem telefonu +48 509 019 001.
RODO
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 – dalej zwane: RODO) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gabriela Szczepaniak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą AMAKS Gabriela Szczepaniak, ul. Ogrodowa 28, 44-164 Kleszczów.
- W sprawach dotyczących Pani/Pana danych można kontaktować się bezpośrednio z administratorem korzystając z adresu e-mail info@staromiejska65.pl, lub tel. +48 509 019 001.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą̨ w celu realizacji umowy wynajmu Apartamentu i świadczenia usług z tym związanych. Podstawą do przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt 1 lit b RODO.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą̨ wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz dostawcy usług dodatkowych przy których rezerwacji pośredniczymy.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą̨ tak długo, jak jest to uzasadnione celami ich przetwarzania, a więc do czasu kiedy nie ustaną obowiązki podatkowe i finansowe związane z przechowywaniem dokumentacji księgowej lub upłynie termin przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy, lecz nie dłużej niż przez 5 lat od dnia zakończenia świadczenia usługi.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania może skutkować́ odmową realizacji usługi.